Minőségpolitika
A Central Therm Kft elkötelezi magát arra, hogy az elvégzett szolgáltatások minősége megfeleljen a szerződésekben vállalt kötelezettségeknek, a megrendelői igényeknek, illetve ahol lehet, meghaladja azokat. Munkáinkat túlnyomó részben alvállalkozói minőségben teljesítjük, de emelkedik a fővállalkozásban végzett megrendeléseink száma is.
A Minőségpolitikánkat ennek megfelelően az alábbiakban rögzítjük:
A megrendelői igényeket magas szinten elégítjük ki, igényeiket megismerjük, az észrevételeit figyelembe vesszük, és a munkafolyamatokba történő visszaillesztését megtesszük. Reklamáció mentes kivitelezéseinkkel, a vevők bizalmának, elégedettségének állandó növekedésével növeljük a megrendelőink számát, és bővítjük a piacainkat.
Folyamatosan együttműködünk az építtetővel és a tervezővel, személyes kapcsolatot tartunk fent a megrendelőkkel és a beszállítókkal. Tapasztalatainkat a folyamatos fejlesztéseinkhez használjuk fel.
Tervdokumentációnak megfelelően, a legjobb minőségben, a leggazdaságosabban végezzük el a munkát a célnak legjobban megfelelő anyagok beépítésével.
Szolgáltatásaink minőségéhez biztosítjuk a humán erőforrások lehetőség szerinti bővítését és folyamatos képzését, valamint a technikai erőforrások korszerűsítését.
A menedzsment minden döntését ezek szem elött tartásával hozza meg, és biztosítja a szükséges erőforrásokat.